Suurille musiikkitiloille on ratkaisevan tärkeää, että lipunmyyntijärjestelmä on helppokäyttöinen ja tehokas maksimoimaan lipunmyyntiä. Billetto on Euroopan intuitiivisin lipunmyyntijärjestelmä, joka on suunniteltu auttamaan sinun kaltaisiasi tapahtumapaikkoja myymään enemmän lippuja ja hallinnoimaan tapahtumia vaivattomasti. Aloita Helppo tapahtumien luominen ja hallinta Billetton avulla voit nopeasti perustaa ja hallita tapahtumia. Muutokset lipputyyppeihin, hintoihin ja tapahtuman yksityiskohtiin voidaan tehdä vain […]
Main Content
Miksi suuret tapahtumajärjestäjät valitsevat Billetton
Kun järjestät suuria tapahtumia, luotettava kumppani lipunmyyntiä ja tapahtumanhallintaa varten on ratkaisevan tärkeää. Vuodesta 2009 lähtien Billetto on auttanut vuosittain yli 5 000 järjestäjää …
Lue lisää tietoaMiksi suuret tapahtumajärjestäjät valitsevat Billetton →
Vaivaton tapahtuman sisäänkirjautuminen
Saumaton tapahtuman sisäänkirjautumisjärjestelmä taskussasi Billetto-sovelluksen avulla voit helposti skannata lippuja ja kirjautua sisään vieraslistan ja QR-koodien avulla, mikä tehostaa …
Kaikki mitä tarvitset lippujen myymiseen nopeasti ja helposti.
Täydellinen yleiskuva ja täysi valvonta Kaikki mitä tarvitset lippujen myymiseen nopeasti ja helposti. Oletko valmis tehostamaan lipunmyyntiäsi? Varaa tapaaminen kanssamme jo tänään ja katso, miten …
Lue lisää tietoaKaikki mitä tarvitset lippujen myymiseen nopeasti ja helposti. →
Yksinkertainen jäsenyyksien hallintaohjelmisto
Miksi jäsenyydestä on hyötyä. Lakkaa hukkumasta tarpeettomaan hallintoon ja maksujen jahtaamiseen. Luo yrityksellesi listaus ja ohjaa asiakkaasi Billetton jäsensivulle. Maksut käsitellään …
Lue lisää tietoaYksinkertainen jäsenyyksien hallintaohjelmisto →
Billetton lipunmyyntialustan opas
Luovuuden vapauttaminen: Lippujen suunnittelun taito Billetto helpottaa luo omat lippusi ja valitse …
Konserttien lipunmyynti: 15 vinkkiä
Seuraavan konserttisi bändi, tapahtumapaikka ja teema on jo valittu, mutta tunnetko kaikki …
7 tehokasta tapaa tapahtuman offline-markkinointiin
Voi olla houkuttelevaa keskittyä tapahtuman markkinoimisessa pelkästään digitaalisiin kanaviin, …
Lue lisää tietoa7 tehokasta tapaa tapahtuman offline-markkinointiin →
8 tapaa passiiviseen tiedonkeruuseen tapahtumissa
Passiivisella tiedonkeruulla oppii ymmärtämään paremmin tapahtuman osallistujia ja pystyy …
Lue lisää tietoa8 tapaa passiiviseen tiedonkeruuseen tapahtumissa →
5 tärkeintä vinkkiä muotinäytöksen suunnittelemiseen
Muotinäytökset ovat erinomainen tapa esitellä uusi vaatemallisto tai tutustuttaa uusi yleisö omiin …
Lue lisää tietoa5 tärkeintä vinkkiä muotinäytöksen suunnittelemiseen →
Tapahtumateknikko: Miksi tapahtumateknikkoa tarvitaan ja mistä heitä löytää
Tapahtumasuunnittelijan työt eivät ole koskaan ohitse. Kun tapahtuman teema on valittu, …
Lue lisää tietoaTapahtumateknikko: Miksi tapahtumateknikkoa tarvitaan ja mistä heitä löytää →
Teatterin lipunmyynti: Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää
Olet ehkä jo pitkään valmistautunut tärkeään esitykseen, mutta sinulla ei ole vielä ollut aikaa …
Lue lisää tietoaTeatterin lipunmyynti: Kaikki mitä sinun tarvitsee tietää →
5 helppoa vaihetta loppuunmyytyyn konserttiin: Konserttimarkkinoinnin opas
Vaikka esiintyjän saundi olisi kuinka upea tahansa, riittääkö se vetämään esiintymispaikan täyteen …
Lue lisää tietoa5 helppoa vaihetta loppuunmyytyyn konserttiin: Konserttimarkkinoinnin opas →
Tapahtuman markkinoiminen sosiaalisessa mediassa (+tarkistuslistat ja mallipohjat)
Jos olet joskus pohtinut, miten tapahtumaa markkinoidaan sosiaalisessa mediassa, et ole kysymyksiesi …
Lue lisää tietoaTapahtuman markkinoiminen sosiaalisessa mediassa (+tarkistuslistat ja mallipohjat) →