Valitse paketti mikä sopii sinulle parhaiten
On kysymys?
Usein kysytyt kysymykset
Milloin saan lipputuotot tapahtumastani?
Lipunmyynnin voitto otetaan käsittelyyn 3-5 työpäivän kuluttua tapahtumasi päättymisestä. Kun Billetto on käsitellyt maksusi, pankkisi on hyväksyttävä saapuva siirto. Aika, jonka pankkisi käyttää siirron hyväksymiseen on täysin pankin ehdoilla, ja joissain tapauksissa saattaa kestää jopa 5 työpäivää.
Kuinka korvaan vieraani lipun hinnan?
Voit käsitellä tilausten palautuksia Hallinnoi tapahtumia -sivulla. Tarvitset lipun ostajan sähköpostiosoitteen, nimen tai tilausnumeron (niiden olisi pitänyt saada se lippujen vahvistusviestissä).
Mitä maksutapoja ovat saatavilla Billetto?
Hyväksymme erilaisia korttimaksamisen tyyppiä: JCB, American Express, MasterCard, Visa, Visa Electron
Kuinka lisään lippuihin pääsykoodeja?
Jos etsit luoda lippuja erikoistarjous, alennettuun hintaan, tai yksinkertaisesti piilottaa lippuja yleisölle salasanalla, sitten lisäämällä pääsyoikeuskoodien lippuja on ratkaisu. Kun lisäät tunnuksen lippu, lippu eivät näy kaikille sivustosi kävijöistä, mutta potentiaaliset asiakkaat hallussaan tämän koodin se paljastuu, kun ne painaneet 'saada lippuja' ja sitten tuli koodi The 'Jos sinulla on koodia, kirjoita se tähän' ruutuun.
Miten lisään lipun linkin Facebook tapahtuma?
Jos olet jo julkaissut tapahtuman Billetto kopioimalla tapahtuman linkkiä ja liitä se "Liput" luvussa Facebook tapahtuman luominen sivulla.
Mitkä ovat Billetto lipputyypit voin luoda?
Tällä voit valita 7 lippulajeja Billetto: Maksettu lippu, lahjoitus, Merchendise, Rekisteröidy, vapaalippu, Voucher, Box Office Collection.